Anna-Lena

Dödens dödspass

Varsågoda, det jobbigaste pass jag någonsin gjort. Det är flera år sedan jag körde det, men så nära att kräkas under ett träningspass har jag aldrig varit. Det är mycket värre än man kan tro när man ser det:

21-18-15-12-9-6-3 repetitioner av thrusters och laterala burpees. Alltså. Du börjar med att göra 21 thrusters följt av 21 laterala burpees. Sedan 18 thrusters och 18 laterala burpees och så vidare tills du har kört 3 thrusters och 3 laterala burpees. Du ska vila så lite som möjligt. Vidrigt. Jag säger det igen, viiiiidrigt. (Bry er inte om att det står siffror vid övningarna. De är från ett program jag gjorde till Träningsbibeln 2016. Och jag orkade inte gå in i Photoshop och fixa. Länge leve lättjan!)

Grattis till er. Och grattis till mig som fyller år idag.

 

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply
    Tindrande tomtars tillfixning - uppochhoppa.se
    13 december, 2017 at 06:24

    […] mitt ska därefter få sig en dust av Anna-Lenas dödens dödspass och om du tycker att det verkar vara alldeles för jobbigt med thrusters och burpees tipsar jag om […]

  • Leave a Reply